Viser resultater 1 til 9 af 9

Emne: ECM Espresso Maskine

Grøn bønne
    Registreringsdato
    May 2020

ECM Espresso Maskine

Hej,

Jeg sælger en ældre ECM Espresso Maskine, desværre er jeg i tvivl om helt præcis hvilken model der er tale om - derudover er jeg usikker på om den virker optimalt, da den ikke har været brugt i lang tid.

Håber ikke det er det helt forkerte forum jeg har fundet, men best case scenario er at den kommer videre til en der kan bruge den og passer på den :-)

Den kan afhentes i Indre København og jeg tager meget gerne imod bud - priside kunne være f.eks. 3000 kr.?!
    Vedhæftede billeder Vedhæftede billeder  
    Senest redigeret af CDA : 28. May 2020 kl. 16:43

Coffeeholic Joe_Black's avatar
    Registreringsdato
    Feb 2012
    Sted
    Jyllinge
    Hej CDA, velkommen til.

Fin maskine, dog tror jeg prisen er lidt optimistisk med den beskrivelse
    Selv om den er fin udvendig kan den godt være "trængende" inden i.

Mit bud (ikke at jeg vil købe maskinen) er at 1500 til 2000 er mere realistisk :-)
    Wega MiniNova
    Mahlkönig K30
    Moccamaster
    Santos #4
    AeroPress
    Bodum Vakuum Brygger

Master Brewer Jack's avatar
    Registreringsdato
    Feb 2016
    Sted
    Aalborg / Kwun Tong
    Jeg syntes der imod prisen virker lidt for billig, og tænker der sikkert allerede ligger flere private beskeder

Men køber kan vel komme forbi og sparke dæk og vurderer ved selvsyn
    Pictures (or it didn't happen)

Grøn bønne
    Registreringsdato
    May 2020
    Mange tak Joe_Black :-) Og tusind tak for svaret - det kan godt være du har ret i de 1500-2000 istedet, jeg skød også bare et tal uden egentlig at vide hvad der ville være bedst.

Grøn bønne
    Registreringsdato
    May 2020
    Jack - Køber er meget velkommen til at komme forbi og se den an! :-) Der ligger ikke flere private beskeder, nej.

Master Brewer Jack's avatar
    Registreringsdato
    Feb 2016
    Sted
    Aalborg / Kwun Tong
    Citer Oprindeligt indsendt af CDA Se indlæg
    Jack - Køber er meget velkommen til at komme forbi og se den an! :-) Der ligger ikke flere private beskeder, nej.
    Underligt, du kunne nemt risikerer der allerede var kamp om den, men har maskinen ikke et klistermærke med info, sammen med serie nummer? hvor det står
    det er altid nemmere at sælge hvis man ved præcist hvad som man har, og hvornår den er lavet

Det vigtigste er om den er kalket til, men det er der råd for, du ved sikkert brug aldrig vand fra vandhanen, så hellere kilde vand hvis man ikke har andre muligheder

Kunne du ikke selv finde interessen igen, når nu du har fundet helt her ind :-) du er kommet til rette sted, hvor der helt sikkert også kan være en masse hjælp at hente

Den ser lidt sjov ud, varmt vands udtaget er fjernet (måske har det aldrig været der, vi bruger det nu heller ikke rigtig) så måske er det en single boiler, og så passer Joe Blacks, bud sikkert bedre, men det kommer helt an på hvad som det er.. standen på maskinen
    Senest redigeret af Jack : 26. May 2020 kl. 21:57
    Pictures (or it didn't happen)

Lysristet
    Registreringsdato
    Dec 2018
    Sted
    Herning
    Jeg tror det er en Mechanica iii eller iv, hvor varmtvandsudtag er afmonteret (og en nål i uret er knækket).

Link til eksplosionstegning fra avola:
    https://www.avola-coffeesystems.de/s...hanika-iv.html
    Senest redigeret af Freund : 26. May 2020 kl. 23:18

Lysristet
    Registreringsdato
    Dec 2018
    Sted
    Herning
    Eller en Technica iii?
    https://www.avola-coffeesystems.de/s...hnika-iii.html
    Det er skisme svært at se

9. De følgende brugere har takket Freund for denne post:

Jack (27. May 2020)

Coffeeholic Lav's avatar
    Registreringsdato
    Dec 2014
    Sted
    Mørkhøj/Kbh
    Hvis man rykker drypbakken af så står det på typeskiltet lige inde bag ved - og serienummeret starter med prod årstal og måned

Sent from my iPhone using Tapatalk
    Venligste hilsner, Steffen
    kafferist.dk

Espro: LM Linea Mini, Decent DE1PRO+, La Pavoni Stradivari STH​, EG-1, MK PEAK, Lido E-T
    Sort:
    Chemex 6-cup Kone, Kalita 185/155, AeroPress, V60 02, Fellow Stagg EKG, Bruer ColdBrew, MK EK43 SSP, MK K501, Wilfa Uniform SSP, Feldgrind
    Rister: 2x
    Aillio Bullet R1, Draminski TwistGrain moisture meter
    Udstyr: PUQpress, Atago Pal-Coffee BX/TDS, Acaia Lunar + Pearl S, SKALE2, Brewista Smart Sc, BWT Bestmax Premium, KRUVE Sifter

11. De følgende brugere har takket Lav for denne post:

Jack (27. May 2020)

Emneord for dette emne

Regler for indlæg

• Du kan ikke starte nye emner
  • Du kan ikke skrive svar
  • Du kan ikke tilføje vedhæftninger
  • Du kan ikke redigere dine indlæg
  •