S: Simonelli Musica & kværn - SOLGT

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • MikeHvidovre
    Grøn bønne
    • Nov 2010
    • 14

    [Sælges] S: Simonelli Musica & kværn - SOLGT

    SOLGT
    Topklasse espresso grej sælges Jeg må desværre indse, at jeg ikke får brugt mit lækre grej nok. Jeg sælger derfor: Simonelli Musica espressomaskine. Samme brughoved som de professionelle modeller. Hurtig opvarmning af vandet fra den indbyggede vandtank. Der medfølger alm filterholder, bundløs filterholder, rensefilter, tamper, trykmåtte, elektronisk vægt. Maskinen kunne trænge til en ny pakning, som man selv kan skifte. Den automatiske vanddosering (en kop, to kopper) fungerer ikke efter hensigten, men det gør den almindelige dosering. Maskinen er i pæn stand. Dertil Rossi professionel kaffekværn i café-kvalitet. Har fået nye knive sidste år. Kværnen er ombygget til single-doser. Nypris, på tilbud, for maskinen er 8995. Kværnen vel lidt mindre. Der medfølger desuden 12 espressokopper, 3 mælkekander, “test-glas” og specielt rensemiddel. Her er muligheden for at erhverve et lækkert sæt, der leverer samme kvalitet som de bedste cafeer. Billede: mælkekarton for størrelse. Sælges kun samlet, befinder sig på Bornholm, men kan sendes - prisen er færdigpruttet :-) Kr 2500
    Vedhæftede filer
    Last edited by MikeHvidovre; 19. May 2020, 08:44. Årsag: SOLGT
  • Joe_Black
    Coffeeholic
    • Feb 2012
    • 1424

    #2
    Det vil jeg gerne købe for de 2500.-
    Fragt finder vi ud af.
    Wega MiniNova
    Mahlkönig K30
    Moccamaster
    Santos #4
    AeroPress
    Bodum Vakuum Brygger

    Comment

    • Joe76
      Grøn bønne
      • Nov 2018
      • 17

      #3
      Hvis Joe Black springer fra er jeg meget gerne køber! 😁

      Comment

      • MikeHvidovre
        Grøn bønne
        • Nov 2010
        • 14

        #4
        Reserveret

        Oprindeligt indsendt af mikehvidovre Se indlæg
        topklasse espresso grej sælges jeg må desværre indse, at jeg ikke får brugt mit lækre grej nok. Jeg sælger derfor: Simonelli musica espressomaskine. Samme brughoved som de professionelle modeller. Hurtig opvarmning af vandet fra den indbyggede vandtank. Der medfølger alm filterholder, bundløs filterholder, rensefilter, tamper, trykmåtte, elektronisk vægt. Maskinen kunne trænge til en ny pakning, som man selv kan skifte. Den automatiske vanddosering (en kop, to kopper) fungerer ikke efter hensigten, men det gør den almindelige dosering. Maskinen er i pæn stand. Dertil rossi professionel kaffekværn i café-kvalitet. Har fået nye knive sidste år. Kværnen er ombygget til single-doser. Nypris, på tilbud, for maskinen er 8995. Kværnen vel lidt mindre. Der medfølger desuden 12 espressokopper, 3 mælkekander, “test-glas” og specielt rensemiddel. Her er muligheden for at erhverve et lækkert sæt, der leverer samme kvalitet som de bedste cafeer. Billede: Mælkekarton for størrelse. Sælges kun samlet, befinder sig på bornholm, men kan sendes - prisen er færdigpruttet :-) kr 2500

        Comment

        • Coffee makes the world go
          Master Brewer
          • Jan 2010
          • 5082

          #5
          Du skal ændre prefix i din første post til solgt
          Den dukker op som til salg ved en søgning
          http://coffeesnobs.com.au/avatars/Us...drew_James.jpg

          Comment

          Working...
          X