Side 3 af 3 FørsteFørste 123
Viser resultater 21 til 23 af 23

Emne: WIFI kontakt

Lysristet
    Registreringsdato
    May 2018
    Sted
    Odense
    Citer Oprindeligt indsendt af Jack Se indlæg
    Styringen af tænd sluk sidder i din app "mobil" så mister du wifi til tp-link eller wifi/internettet på din mobil vil den hverken tænde eller slukke
    Ja, det er jeg med på, men jeg kunne bare godt se det smarte i at kontakten simpelthen slukkede for apparatet (hvad enten det er en espressomaskine eller et strygejern) hvis den taber forbindelsen til internettet. Det ville være en smart sikkerhed at have bygget ind i kontakten - hvis du forstår?
    Venligst
    Riis87

Coffeeholic Lav's avatar
    Registreringsdato
    Dec 2014
    Sted
    Mørkhøj/Kbh
    Nu vil jeg helst ikke udtale mig om alle wifi kontakter på een gang. Men dem jeg har programmeres individuelt. Dvs tidsstyring efter kalender/ur og timer til automatisk at slukke efter feks 1 times tomgang ligger i selve kontakten og er uafhængig af om den har internetforbindelse. Heller ikke smart hvis den slukkede midt i en brygning fordi internettet forsvandt, kort eller langvarigt.

Sent from my iPhone using Tapatalk
    Venligste hilsner, Steffen
    kafferist.dk

Espro: LM Linea Mini, Decent DE1PRO+, La Pavoni Stradivari STH​, EG-1, MK PEAK, Lido E-T
    Sort:
    Chemex 6-cup Kone, Kalita 185/155, AeroPress, V60 02, Fellow Stagg EKG, Bruer ColdBrew, MK EK43 SSP, MK K501, Wilfa Uniform SSP, Feldgrind
    Rister: 2x
    Aillio Bullet R1, Draminski TwistGrain moisture meter
    Udstyr: PUQpress, Atago Pal-Coffee BX/TDS, Acaia Lunar + Pearl S, SKALE2, Brewista Smart Sc, BWT Bestmax Premium, KRUVE Sifter

3. De følgende brugere har takket Lav for denne post:

Jack (3 dage siden)

Master Brewer Jack's avatar
    Registreringsdato
    Feb 2016
    Sted
    Aalborg / Kwun Tong
    Citer Oprindeligt indsendt af Lav Se indlæg
    Nu vil jeg helst ikke udtale mig om alle wifi kontakter på een gang. Men dem jeg har programmeres individuelt. Dvs tidsstyring efter kalender/ur og timer til automatisk at slukke efter feks 1 times tomgang ligger i selve kontakten og er uafhængig af om den har internetforbindelse. Heller ikke smart hvis den slukkede midt i en brygning fordi internettet forsvandt, kort eller langvarigt.

Sent from my iPhone using Tapatalk
    Interessant, men hvordan kan den finde ud af hvad som er tomgang og hvad som ikke er?, en espressomaskine vil jo hele tiden veksle i forbruget når den er tændt
    Pictures (or it didn't happen)

Regler for indlæg

• Du kan ikke starte nye emner
  • Du kan ikke skrive svar
  • Du kan ikke tilføje vedhæftninger
  • Du kan ikke redigere dine indlæg
  •