Japansk brætspil om kafferistning

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • thniels
    Lysristet
    • May 2012
    • 105

    Japansk brætspil om kafferistning

    Den oprindelige udgave fra 2016 er røget noget under radaren, men nu er oversat til engelsk og under udgivelse i USA. Det kunne være ret sjovt at se det spil...

    United States-based Stronghold Games is now taking pre-orders for a new version of the three-year-old Japanese game "Coffee Roaster."


    Saashi & Saashi er mest kendt for at lave spil til undervisningssektoren, men det lyder som om de her har lavet noget med ret høj underholdningsværdi.
    - Thomas Nielsen


    Bezzera BZ10 + Mahlkönig Vario + 3 x Freud-stempel + Hario-kolbe + Lido 2 + Gene Café
  • KaffeHunden
    Grøn bønne
    • Sep 2019
    • 1

    #2
    Haha. Man kan åbenbart lave brætspil om alle emner nu til dags.
    Nogen der ved om der findes noget lignende til computer? Måske et form for browser spil?

    Comment

    • thniels
      Lysristet
      • May 2012
      • 105

      #3
      Så lige et billede af æsken til spillet. Det er altså gennemført ...

      Click image for larger version

Name:	CR-Packshot-ROT-300dpi.jpg
Views:	1
Size:	49,0 KB
ID:	231369

      dlp gamesは、Saashi & Saashiの1人用ゲーム『コーヒーロースター』のアプリ版をリリースした。『コーヒーロースター』は、Saashi & Saashiによるコーヒーを焙煎する1人用ゲームだ。 プレイヤーは、コーヒー豆を最大限に活用し完璧なコーヒーを作ることを目指す。 最初はまだ硬いコーヒー豆を焙煎し、好ましくない部分を選別することが必要になる。それと同時に、焙煎を適切なタイミングで停止することが重要だ。


      Der er endda kommet en mobil-udgave. På et eller andet tidspunkt overtaler jeg mig selv til at købe den, selvom den forekommer mig lidt overpriset. Jeg kan ikke rigtig blive klog på, om det er Saashi & Saashi der laver app'en, eller om det er den tyske distributør der har skruet dén sammen.
      - Thomas Nielsen


      Bezzera BZ10 + Mahlkönig Vario + 3 x Freud-stempel + Hario-kolbe + Lido 2 + Gene Café

      Comment

      • APK
        Mellemristet
        • Aug 2007
        • 192

        #4
        Jeg har den oprindelige udgave. Et fremragende solo spil, hvor temaet virkelig skinder igennem (modsat mange andre brætspil...)
        Anbefales!
        La Marzocco GS/3
        Casadio Istantaneo
        Gene Café
        Aeropress
        Hario V60

        Comment

        Working...
        X