Eureka Olympus 75E

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • Faurholt
    Grøn bønne
    • Feb 2019
    • 10

    [Købes] Eureka Olympus 75E

    Hejsa gode kaffeintusiaster.
    Er der nogen her inde som står og overvejer at sælge deres olympus 75E eller kender en som gør?
    Så er jeg muligvis den glade køber af den
  • jneble
    Lysristet
    • Jun 2016
    • 73

    #2
    Hej Faurholt,
    Jeg har selv en Olympus 75E med Mythos burrs og vil bestemt ikke sælge den, da jeg er super glad for den.

    Jeg ville bare nævne at Vazyl, som har "Din kaffe" har importeret én for mig til en god pris. Jeg kunne ikke finde nogle danske forhandlere som solgte den, og ville helst ikke købe fra udenlandske butikker ift. garanti. Han importerede én for mig, selvom han normalt ikke sælger dem.
    Hvis du er interesseret i hans oplysninger kan du sende en PB til mig. Ellers så held og lykke med brugt-jagten :-)

    Jim

    Comment

    • Henrikaa
      Mellemristet
      • May 2014
      • 238

      #3
      Oprindeligt indsendt af jneble Se indlæg
      Hej Faurholt,
      Jeg har selv en Olympus 75E med Mythos burrs og vil bestemt ikke sælge den, da jeg er super glad for den.

      Jeg ville bare nævne at Vazyl, som har "Din kaffe" har importeret én for mig til en god pris. Jeg kunne ikke finde nogle danske forhandlere som solgte den, og ville helst ikke købe fra udenlandske butikker ift. garanti. Han importerede én for mig, selvom han normalt ikke sælger dem.
      Hvis du er interesseret i hans oplysninger kan du sende en PB til mig. Ellers så held og lykke med brugt-jagten :-)

      Jim
      Nu skal jeg ikke kloge mig på det her, men gad vide om han stadig kan det efter Spinchy har fået agentur på Eureka herhjemme.

      Comment

      Working...
      X